Kosten

De kosten bedragen € 22,50 per grondplaats van 4 meter lengte. Een grondplaats met overdekte kraam van 4 meter lengte met bovenzeil kan worden gehuurd voor de prijs van € 42,50. U kunt alleen plaatsen van 4 meter of een meervoud hiervan huren. U kunt maximaal 3 plaatsen (12 meter) reserveren.

Voor de kindermarkt geldt een inschrijving bedrag van 1,50 EURO, dit zal ten goede komen voor de deelnemers van de kindermarkt (traktaties).

Verkoop

Voor de verkoop van consumptiegoederen, na overleg met de organisatie, gelden andere tarieven

Aan deze vrijmarkt, die zoals elk jaar weer in het teken staat van : verzamelen, rommel, curiosa, brocantes, spulletjes uit grootmoeders tijd, antiek, zolder- en schuuropruimingen, zijn dit de productverkoop criteria

De verkoop van nieuwe artikelen, maar ook van groenten en fruit e.d., wordt op basis van gemeentevoorschriften niet toegestaan.

Als u consumptiegoederen zoals frites, ijs, loempia’s e.d. wilt verkopen moet u dit voordien regelen met de organisatie waarbij vaste deelnemers altijd voor gaan. Voor de verkoop van laatst genoemde consumptiegoederen kunt u dit inschrijfformulier dus niet gebruiken en gelden geheel andere tarieven.

Als de organisatie dit opmerkt wordt er een bedrag van 125,00 EURO Extra in rekening gebracht per plaats en direct afgerekend. Indien dit niet gebeurt wordt u direct van de markt verwijderd.

Tijden

Opbouwen kan vanaf 6.00 uur, sluitingstijd is 17.00 uur

Voertuigen

Auto’s en aanhangers mogen i.v.m. gemeentevoorschriften (brandweer) niet achter de plaatsen en/of kramen worden geparkeerd,

Kraam

U bent verplicht uw plaats schoon achter te laten

Betalingen

De betaling en reservering zal via de website gaan en direct te worden betaald.

Omdat we tussen januari en  mei 2024 kosten moeten maken t.b.v. de organisatie, zullen we bij afzeggingen niet het volle bedrag kunnen terugbetalen doch slechts 75%.

Na 1 mei of uitgifte standplaats is het niet meer mogelijk te annuleren. U zult zelf zorg moeten dragen voor de verkoop van uw plek.

 

Plaats

De organisatie wijst u er op dat u op geen enkele manier aanspraak kunt maken op een bepaalde plaats. Er kan geen sprake zijn van zgn. “verworven rechten”. Het is aan de organisatie om u daar in te delen waar het de organisatie het beste uitkomt.

Contact

Het contact adres is organisatie@vrijmarktprincenhage.nl

Mijn Vrijmarkt

Heeft u vragen of vraagtekens bij de eerdere mails dan adviseren wij uw inschrijving op te zoeken op

Mijn Vrijmarkt:

Mijn vrijmarkt is qua informatievoorziening leidend!

Opbouw

Zaterdag 13 mei gaan we opbouwen. Als u vragen heeft komt u gewoon langs en spreekt u een vrijwilliger aan met een groen vrijmarkt poloshirt.

Parkeren

Zaterdag 4 mei moet ook het parcours vrij van auto’s zijn. Spreek u buren er op aan.

Vuilnis

Hou er rekening mee dat we een minimale capaciteit hebben m.b.t tot het vuilnis. Wij zullen vuilniszakken uitdelen. Als dit niet toereikend is verwachten we dat u natuurlijk vuilniszakken bij heeft.

Neem uw vuil en restanten van de verkoop mee naar huis!

Start

Print de webpagina uit van mijn vrijmarkt. Er staat onderaan een letter, deze moet u zichtbaar achter uw autoraam hebben anders mag u de vrijmarkt niet op. U moet natuurlijk aanrijden via de corresponderende aanrijroute.

Kaart

Op mijn vrijmarkt is een kaart, daarnaast is een link om de weergave groter te maken.

Verkeersregelaars

De verkeersregelaars zijn een helpende hand dus luister goed naar de gegeven aanwijzingen!

Parkeren

Uw auto moet voor 8.45 van de markt af zijn.

Fouten

De vrijmarkt is niet verantwoordelijk voor misopvattingen bij druk en contextuele fouten.

Media

De deelnemers gaan akkoord met het gebruik van beeld- en geluidsmateriaal gemaakt tijdens het evenement voor documentatie en promotie van de Vrijmarkt/Kindermarkt

Algemene voorwaarden Kindermarkt

Wij verwijzen u naar de pagina www.vrijmarktprincenhage.nl/kindermarkt. Door goedkeuring te geven op de algemene voorwaarden van de Vrijmarkt geeft u automatisch goedkeuring op de voorwaarden van de Kindermarkt.